DELAVNICE IN PREDAVANJA ZA DIJAKE
Na delavnici bodo dijaki osvojili: Kaj so glavni elementi organizacije – ljudje, informacije in proces, kaj pomeni biti manager? Kaj pomeni biti uspešen manager ter kaj pomeni študij managementa?
Na delavnici bo potekalo delo v treh skupinah:
- - V klasični predavalnici: Kako se pogajati in lobirati v svetu managementa?
- - V računalniški predavalnici: Kako oblikovati uspešen LinkedIn profil kot dober manager.
- - V laboratoriju: Kako v čim krajšem času opraviti delo kakovostno in učinkovito? Procesni management, ergonomija, projekti …
Trajanje: 2-3 x 45 minut
Na delavnici se bodo dijaki aktivno vključili v razpravo o učenju, ciljih in motivaciji in osvojili: Upravljanje s svojim časom, postavljanje ciljev, kaj pomeni študij na fakulteti in kako izkoristiti moč motivacije, da postanem odličen študent.
Cilji delavnice: Boljša organiziranost svojega časa, poznavanje načinov postavljanja ciljev ter večja stopnja komunikativnosti in boljših medosebnih odnosov.
Trajanje: 2 x 45 minut
Izvajalca: Red. prof. dr. Eva Jereb in viš. pred. Marko Urh
Vsebina: Kaj je igrifikacija? Teorije igrifikacije. Mehanika iger. Znanstvene ugotovitve. Uporaba igrifikacije. Delo na praktičnih primerih.
Ciljna publika: Dijaki, starši, profesorji
Trajanje: 30 - 45 minut
Na delavnici se bodo dijaki aktivno vključili v proces načina javnega komuniciranja in osvojili: Osnovne veščine komunikacije, veščine javnega nastopanja in predstavljanja ter načine razvoja svojih potencialov.
Cilji delavnice: Večja sproščenost pri predstavitvah in nastopih, vzpostavljanje stikov z občinstvom, razumevanje sebe in drugih ter učenje, kako obvladovati različna čustvena stanja.
Možnost: Na delavnici se posnamejo kratki 1-2 minutni prispevki dijakov.
Trajanje: 2 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Miha Marič
Vsebina: Na delavnici bodo dijaki aktivno sodelovali v diskusiji o razvoju marketinških idej in osvojili: Osnove podjetništva in marketinga, priložnosti in pasti sveta marketinga, razvoj marketinških idej ter proces od ideje do prodaje.
Cilji: Kako izrabiti možnosti, ki jih ponuja marketing za boljšo prepoznavnost podjetja, izdelkov in storitev; kako uporabljati tradicionalne in digitalne medije ter Facebook in druga socialna omrežja.
Trajanje: 1 x 90 minut + čas za vprašanja dijakov
Izvajalec: Red. prof. dr. Goran Vukovič
Vsebina: Proučevanje kupcev glede na življenjski slog, osebnost, koristi, status kupca. Promocija izdelkov – trend – klasika – usmerjenost na posebne kupce – odnos kupcev do izdelkov in storitev – zvestoba kupcev – marketing od ust do ust.
Ciljna publika: Dijaki, starši, profesorji
Trajanje: 30 - 45 minut
Izvajalec: Izr. prof. dr. Alenka Brezavšček, izr. prof. dr. Anja Žnidaršič, doc. dr. Janja Jerebic
Vsebina: Zasnova in izvedba raziskave (faze raziskovanja, nivoji merjenja spremenljivk, zastavljanje raziskovalnih vprašanj, sestava vprašalnika, nekaj malega o vzorčenju oz. razlikah med populacijo in vzorcem, spletna anketa); Priprava podatkov; Analiziranje podatkov v Excelu (grafični prikazi, opisne statistike – mere srednjih vrednosti, razpršenost podatkov), Interpretacija dobljenih rezultatov.
Ciljna publika: Dijaki
Trajanje: 2 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Uroš Rajkovič
Cilji: Spoznati napredne funkcije preglednice, uporabiti napredne funkcije na pripravljenih podatkih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Alenka Brezavšček, izr. prof. dr. Anja Žnidaršič, doc. dr. Janja Jerebic, Anja Kozinc
Cilji: Spoznati uporabo preglednice pri statistični obdelavi podatkov, uporabiti funkcije za obdelavo podatkov ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Alenka Baggia, red. prof. dr. Robert Leskovar
Cilji: Spoznati orodje Greenfoot, uporabiti orodje na primeru igre plenilca in dveh plenov ter pokazati dijakom rešitve, ki jih objavljajo njihovi vrstniki.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: mag. Iztok Bitenc
Cilji: Spoznati orodje MS Access, uporabiti orodje na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Alenka Baggia, red. prof. dr. Robert Leskovar
Cilji: Spoznati orodje Alice 3, seznaniti se s pojmom objekt, razred, uporabiti orodje na primerih ter omogočiti dijakom pripravo lastnega scenarija.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Alenka Baggia
Cilji: Spoznati orodje Anylogic, uporabiti orodje na pripravljenih primerih (simulacija prihodov na postajo in simulacija poslovanja banke).
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: viš. pred. dr. Branislav Šmitek
Cilji: Spoznati orodja za multimedijske predstavitve, uporabiti orodja na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: red. prof. dr. Andrej Škraba
Cilji: Spoznati strojno in programsko opremo za internet stvari, sestaviti in nastaviti sestavne dele modela ter preskusiti in testirati pripravljen model.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: red. prof. dr. Mirjana Klajić Borštnar, doc. dr. Marjeta Marolt
Cilji: Spoznati orodja za podatkovno rudarjenje, uporabiti orodja na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Alenka Baggia, red. prof. dr. Robert Leskovar
Cilji: Spoznati orodje Oracle Apex, pripraviti tabele za delo z vmesnikom ter razviti enostavno aplikacijo spletne trgovine.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Gregor Lenart
Cilji: Spoznati orodja za upravljanje spletnih vsebin, uporabiti orodja na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Uroš Rajkovič
Cilji: Spoznati osnove odločanja in ekspertnih sistemov, uporabiti programe za izgradnjo ekspertnega znanja na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: zasl. prof. dr. Vladislav Rajkovič
Cilji: Spoznati primere uporabe računalnika v odločanju ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: red. prof. dr. Andreja Pucihar, doc. dr. Gregor Lenart, doc. dr. Marjeta Marolt
Cilji: Spoznati orodja za razvoj poslovnega modela, uporabiti orodja za razvoj poslovnega modela na pripravljenem primeru ter pripraviti dobro predstavitev poslovne ideje.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: red. prof. dr. Robert Leskovar
Cilji: Spoznati operacijski sistem Ubuntu, uporabiti programe na pripravljenih primerih ter svetovati dijakom način reševanja konkretnih problemov, s katerimi se srečujejo.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Borut Werber
Cilji: Spoznati metodologije razvoja IS ter pripraviti rešitev izbranega primera po metodologiji SCRUM.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Uroš Rajkovič
Cilji: Spoznati vizualizacijo podatkov in podatkovno rudarjenje, sestaviti proces dela v programu Orange ter izvesti podatkovno rudarjenje s slikami.
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: doc. dr. Marjeta Marolt
Cilji: Spoznati orodje za podatkovno analitiko in poročanje, pripraviti vizualizacije z izbranim podatkovnim setom, uporabiti pripravljene vizualizacije za pripravo zgodb (storytelling).
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: izr. prof. dr. Uroš Rajkovič
Delavnica: Tehnologija znanja – orodje Dexi
Trajanje: 3 x 45 minut
Izvajalec: red. prof. dr. Robert Leskovar (zimski semester)
Delavnica: Java Fundamentals
Izvajalec: doc. dr. Alenka Baggia (letni semester)
Delavnica: Database Foundations
Trajanje: 90 ur
Izvajalec: doc. dr. Gregor Lenart, doc. dr. Marjeta Marolt, red. prof. dr. Andreja Pucihar, doc. dr. Alenka Baggia, red. prof. dr. Robert Leskovar, red. prof. dr. Goran Vukovič, izr. prof. dr. Miha Marič
Delavnica: Šolska spletna prodajalna
Opis: Sodelovanje zunanjih strokovnjakov in predstavnikov podjetij (npr. Abakus, Optiweb, GS1, Urad RS za intelektualno lastnino).
Trajanje: 20 ur