Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) in podjetje Lidl Slovenija sta v sklopu jubilejne 20. Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ) pripravila študentski natečaj »Inkubator PRiložnosti 2017«, ki predstavlja izvrstno karierno priložnost. Vsi sodelujoči v natečaju bodo na letošnjem SKOJ-u brezplačno uživali v družbi najboljših evropskih in slovenskih strokovnjakov, praktikov in akademikov na področju komuniciranja.
Študentje iz vse Slovenije lahko posamezno, v dvojicah ali v skupini treh sodelujete v natečaju »Inkubator priložnosti 2017« in predstavite svoje inovativne rešitve na področju komuniciranja. Vaša naloga je pripraviti inovativen komunikacijski načrt, ki bo z zanimivimi aktivnostmi odgovoril na zastavljeni izziv - Kako med študente razširiti glas, da je Lidl trgovina s kakovostno in raznovrstno ponudbo, kjer vsak študent lahko najde vse kar potrebuje?
Z brezplačno udeležbo na že 20. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi bo nagrajen prav vsak posameznik, ki bo sam ali v skupini sodeloval v natečaju. Avtorji najboljšega komunikacijskega načrta prejmejo ob tem tudi nagrado Mini Prizma, ki zajema bone za nakupovanje v Lidlu v vrednosti 300 evrov. SKOJ bo tudi letos dva dni, 20. in 21. aprila, potekal v sončnem Portorožu.
Čas za sodelovanje v natečaju se izteče 28. marca 2017, svojo prijavo pa lahko oddate na spletni strani Slovenskega društva za odnose z javnostmi. O nagrajencih bo odločala strokovna žirija, ki jo sestavljata priznana slovenska strokovnjaka na področju odnosov z javnostmi in predstavnik Študentske sekcije PRSS.
Več informacij, pogoji sodelovanja in ostale nagrade so dostopni na spletni strani piar.si.